14 תשובות
מחסור בחיים
משועממים, כל כך משעמם
שואל השאלה:
יש לי (:
אה אין לי ):
יש לי (:
אה אין לי ):
כי משעמם לנו בחיים
בשביל לעזור לעוד אנשים כדי שהם יעזרו לנו אחר כך
שואל השאלה:
כן אבל איך זה כלכך מהר
כן אבל איך זה כלכך מהר
שואל השאלה:
דיי רק תשובות רציניות
דיי רק תשובות רציניות
אנשים משועממים
לא תמיד חחח
פשוט יש מלא מחוברים חיחי
הרבה שמחוברים כי משעמם
יש לנו כוחות על
אין לנו חיים
כן הא
באותו הנושא: