3 תשובות
למה שתכתבי לאח של חברה שלך מכתב?
אנונימית
שואל השאלה:
כי הוא גם חבר טוב שלי ואני מאוד אוהבת אותו
אנונימית
שואל השאלה:
לא בקטע של זוגיות פשוט אני מכירה אותו הרבה זמן ואני רוצה לכתוב לו ברכה
אנונימית