3 תשובות
למה שתכתבי לאח של חברה שלך מכתב?
אנונימית
שואל השאלה:
כי הוא גם חבר טוב שלי ואני מאוד אוהבת אותו
כי הוא גם חבר טוב שלי ואני מאוד אוהבת אותו
אנונימית
שואל השאלה:
לא בקטע של זוגיות פשוט אני מכירה אותו הרבה זמן ואני רוצה לכתוב לו ברכה
לא בקטע של זוגיות פשוט אני מכירה אותו הרבה זמן ואני רוצה לכתוב לו ברכה
אנונימית
באותו הנושא: