9 תשובות
אחותי כולה בייגל
שואל השאלה:
אמרו לי שזה ממש משמין דיי
אנונימית
לא נורא, תעשי אימון
שמעי זה לא נורא במיוחד לא בבוקר, כן משמין אבל אל תרגישי ככ רע בגלל זה.
שואל השאלה:
למה הכוונה לא בבוקר?
אנונימית
למה את ככ קשה עם עצמך תחיי תחיים כולה בייגל
כל עוד את לא מגזימה הכל טוב
בבוקר את צריכה לאכול משהו שכן ישביע אותך ולא ישאיר אותך רעבה, אל תתייחסי לזה ככ, לדעתי פשוט תעשי אימון ככה לא תחשבי על זה ותרגישי טוב עם עצמך.
חוץ מזה שאת כן צריכה פחמימות, פשוט תיצרי לך גירעון קלורי.
אחותי זה רק בייגל.. אפשר לאכול גם דברים לא בריאים בדיאטה בכמות נכונה.
מה שבאמת חשוב זה מאזן קלורי שלילי
תקשיבי לא משמינים מפעם אחת שאוכלים אוכל משמין. השמנה זה תהליך שנמשך זמן מסויים שבו מכניסים יותר קלוריות לגוף ממה ששורפים ביום ואז לאט לאט רואים תוצאות אך זה באמת תהליך שלוקח זמן. אל תדאגי. אני יוצאת מנקודת הנחה שאת צעירה והגוף שלך שורף הרבה מאוד קלוריות *במנוחה* ואת עוד עושה אימונים אני מאמינה שהגוף שלך שורף *לפחות* 1600 קלוריות ביום ו1600 קלוריות זה מלא! זה 3 ארוחות שבכל ארוחה אוכלים פחמימות וחלבונים ועוד גם איזה נשנוש בין ארוחה לארוחה. מתי באמת צריך לדאוג למשקל? כשגדלים ואז הגוף שורף פחות קלוריות. הכוונה שגדלים לגילאי 30+. את באמת רק בתחילת החיים שלך וכבר את חוששת על הגוף שלך ואין לך סיבה. לא אומרת שלא תאכלי בצורה בריאה או שלא תעשי אימונים או שלא תעשי דיאטה אבל תהני קצת גם כי פעם ב לא קורה כלום אני מבטיחה!