14 תשובות
הרבה מוציאים פטורים על בעיות נפשיות.. (יש כמובן כאלה שמחרטטים בשביל זה)
ויש כאלה שמתייאשים באמצע השירות ויוצאים סתם ככה
ויש כאלה שמתייאשים באמצע השירות ויוצאים סתם ככה
כי צה"ל זאת מערכת נוראית, שהיא מחפשת לשבץ את האנשים איפה שחסר ולא לפי התאמה אמיתית של הבן אדם למה שהוא מסוגל.
אנשים מתאבדים בצה"ל כל הזמן כלל השנה שהתאבדו כל כך הרבה.
חוסר גיבוי לאחר ירי במחבל.
התעלמות מוחלטת מצורכי נפש.
אנשים מתאבדים בצה"ל כל הזמן כלל השנה שהתאבדו כל כך הרבה.
חוסר גיבוי לאחר ירי במחבל.
התעלמות מוחלטת מצורכי נפש.
כי היא לא מתאימה לכל אחת, לא עושים סינון כמו שצריך לפני לחיילים, משבצים לפי איך שנוח להם, לא מתחשבים בחיילים, קשה לעבור תפקיד קשה לשכנע קבן שאתה סובל הם כל הזמן מפקפקים ושמים עליך זין, האוכל נוראי, אבל כמובן שלא אצל כולם זה ככה, יש כאלה שנתמכים בחברים שלהם או שהתפקיד סבבה להם כי זה חוויות שלא חווים בשום מקום, אני לא מתחרטת שהתגייסתי, אבל10 חודשים הספיקו לי.
כי האוכלוסיות שלא מתגייסות לצה"ל מתרבות בקצב הרבה יותר מהיר מהאוכלוסיות שכן מתגייסות
נכון לא מתייחסים לנפש שלהם, הם רק סיימו בית ספר ומי שיש לו בעיות נפשיות מפחידים אותו ומנסים להכריח אותו להתגייס עד שמגלים שבאמת יש לו בעיה
אנונימית
רגע, באמת אני שואלת, לא כדאי לי להתגייס?
אנונימית
תתגייסו. הכרתי שם אנשים שילוו אותי כל החיים, באמת. לא תוכלו לדעת איך זה היה נראה אם לא הייתם מתגייסים ותתחרטו שאפילו לא ניסיתם
אפשר להוציא פטור תוך כדי השירות?
אנונימית
הרבה מוציאים פטור על נפשי
כאלו שבאת יש להם(ועם השנים אנשים יותר מאוחבנים עם בעיות נפשיות)
וכאלו מחרטטים
כאלו שבאת יש להם(ועם השנים אנשים יותר מאוחבנים עם בעיות נפשיות)
וכאלו מחרטטים
אנונימית
כי זה לא אותו דבר כמו שהיה פעם, פעם באמת ידעת שאם אתה לא מתגייס אין לך מדינה. עכשיו כולם סומכים שמישהו אחר ישמור עלייך ועל המדינה
וגם האחוזי גיוס ירדו אחרי הפרשה של אלאור אזריה
וגם האחוזי גיוס ירדו אחרי הפרשה של אלאור אזריה
כאשר אנו מאבדים את זהותנו הלאומית, אנו מאבדים את התקווה שלנו ואת הסיבה שלנו לנצח.
צהל במשך שנים מאבד את יכולת ההרתעה שלו , שולח חיילים לזירת הקרב ללא תוכנית ניצחון מדוייקת וברורה (מלחמת לבנון הראשונה והשניה זו דוגמה..)
יש ניתוק מוחלט בין הצבא לעם.
זה כבר לא כמו בעבר שידענו שאנו צריכים לנצח למען הקמת מדינה.
עם השנים מהרצון לנצח ולהקים מדינה הפכנו להיות עם שמנסה להיות מוצדק מוסרית.
אנו מנסים להוכיח את עצמו במידת ה"מוסריות" שלנו ולא במידת החוזק שלנו.
אנו נכנעים לסיסמאות פוליטיות ריקות על עולם גלובליסטי חסר לאומים ונכנעים להם.
כל הדברים שהזכרתי,
פוגעים בנוער , הורסים את האיזון התרבותי בארץ ומחלישים את צבאינו.
על הצבא שלנו לעבור מהפך , על הממשלה שלנו והגנרלים שלנו ללמוד כיצד מנצחים במלחמות ורק כך - המורל הלאומי יחזור ואחוזיי הגיוס לאנשים המתאימים לגיוס!
יעלו.
עד אז,
נמשיך בפירוק טוטאלי של החברה היהודית בארץ , הצבא , הלאום.
צהל במשך שנים מאבד את יכולת ההרתעה שלו , שולח חיילים לזירת הקרב ללא תוכנית ניצחון מדוייקת וברורה (מלחמת לבנון הראשונה והשניה זו דוגמה..)
יש ניתוק מוחלט בין הצבא לעם.
זה כבר לא כמו בעבר שידענו שאנו צריכים לנצח למען הקמת מדינה.
עם השנים מהרצון לנצח ולהקים מדינה הפכנו להיות עם שמנסה להיות מוצדק מוסרית.
אנו מנסים להוכיח את עצמו במידת ה"מוסריות" שלנו ולא במידת החוזק שלנו.
אנו נכנעים לסיסמאות פוליטיות ריקות על עולם גלובליסטי חסר לאומים ונכנעים להם.
כל הדברים שהזכרתי,
פוגעים בנוער , הורסים את האיזון התרבותי בארץ ומחלישים את צבאינו.
על הצבא שלנו לעבור מהפך , על הממשלה שלנו והגנרלים שלנו ללמוד כיצד מנצחים במלחמות ורק כך - המורל הלאומי יחזור ואחוזיי הגיוס לאנשים המתאימים לגיוס!
יעלו.
עד אז,
נמשיך בפירוק טוטאלי של החברה היהודית בארץ , הצבא , הלאום.
כי זאת מערכת חסרת היגיון שאנחנו שומעים עליה כל יום דברים רעים ולכן אנשים מוציאים פטורים
אני קיבלתי פטור על נפשי באמצע השירות. לא רציתי לצאת, נלחמתי והתחננתי שישאירו אותי. זה הגיע לדרגות מאוד גבוהות ולא הייתה ברירה אחרת. בהתחלה כעסתי ונפגעתי בצורה לא הגיונית, היום אני מבינה שהצילו לי את החיים.
(ניסיתי להתנדב ישר אחרי ולא נתנו לי)
בצבא עברתי התעללות, במלוא מובן המילה. רציתי להישאר ולהלחם אבל בעקבות זה שהייתי כל כך בתחתית מבחינה נפשית זה פשוט לא היה אפשרי.
תתגייסו! זה חשוב!
לא בכל מחיר❤
(ניסיתי להתנדב ישר אחרי ולא נתנו לי)
בצבא עברתי התעללות, במלוא מובן המילה. רציתי להישאר ולהלחם אבל בעקבות זה שהייתי כל כך בתחתית מבחינה נפשית זה פשוט לא היה אפשרי.
תתגייסו! זה חשוב!
לא בכל מחיר❤
מצחיק אותי הבנות פה שמתבכיינות ומתמרמרות על השירות שלהם.
במקום להתבכיין לכו תגרבצו שנתיים מהחיים שלכם ותתרמו קצת, אצל בנים זה סיפור שונה ויש בנים שלדעתי מוצדק שהם יוצאים על נפשי גם אם זה חארטה
במקום להתבכיין לכו תגרבצו שנתיים מהחיים שלכם ותתרמו קצת, אצל בנים זה סיפור שונה ויש בנים שלדעתי מוצדק שהם יוצאים על נפשי גם אם זה חארטה
אנונימי
באותו הנושא: