9 תשובות
הוא אחלה, אבל מה עם ליאם כאב? וציפורן צופר? להקה מעולה כיוון אחד
הוא מדהים מתה כל כיוון אחד
בן אדם מדהים עם לב זהב, אחד האנשים הכי מדהימים טובים וטהורים שאני מכירה
בן אדם מדהים וטוב לב, אני באמת אוהבת אותו ממש
בן אדם שלמות מלא בטוב לב והוא מדהים ברצינות ,אני דיירקשנית ואני ממש אוהבת אותו
כמו כן
רק להקת כיוון אחד
כמו כן
רק להקת כיוון אחד
לג'מה סגנונות יש אח?
מצטערת אני מכירה רק את ג'מה.
מצטערת אני מכירה רק את ג'מה.
לא יודעת מי זה.. הוא אח של ג'מה?
אם כן אני מניחה שהוא חמוד בכל זאת אח של פאק*נג ג'מה
אם כן אני מניחה שהוא חמוד בכל זאת אח של פאק*נג ג'מה
הוא מושלם אבל השיר שלו מים מלון סוכר ממש חרוש ואני מאוהבת בחבר שלו ליאם כאב
להקת כיוון אחד? סליחה אני מכירה רק את נייל והפוטטיוז
באותו הנושא: