9 תשובות
ממש קשה לי במיוחד באנגלית ומתמטיקה אבל מנסה כמה שאפשר
אני האמת מסתדרת בזום בלימודים אבל במתמטיקה המורה מדברת ממש מהר ואני בקושי מבינה אותה ובזום זה עוד יותר קשה היא מעבירה את החומר ממש מהר
אני כבר בסוף התיכון
אבל הלחץ גובר והקושי
לחשוב שלא יהיה לי בגרות מלאה מאוד קשה
והזום לא תורם
אבל הלחץ גובר והקושי
לחשוב שלא יהיה לי בגרות מלאה מאוד קשה
והזום לא תורם
לא משהו
קשה ללמוד בבית וואי אני משתגעת
קשה ללמוד בבית וואי אני משתגעת
עיראקית^
כנל
כנל
שואל השאלה:
המצב אצלי מזעזע גם אני פשוט מדרדרת וזה עוד בית ספר חדש
המצב אצלי מזעזע גם אני פשוט מדרדרת וזה עוד בית ספר חדש
גם אצלי זה בית ספר חדש
הייתי רוצה לנצל את הזום לטובתי אבל לא הולך
נקווה שהתקופה הזאת תיגמר ונחזור לשגרה שכולנו מכירים
נקווה שהתקופה הזאת תיגמר ונחזור לשגרה שכולנו מכירים
לא משהו, מנסה לעמוד בקצב של כל העבודות ולהיכנס לכל השיעורים המקוונים, אבל הציונים לא משהו עד עכשיו.
באותו הנושא: