2 תשובות
כנראה זה משהו בך, אם להיות כנה.
אם לא אז הם טיפשים.
אם לא אז הם טיפשים.
כי ככה זה חברים.
חברים הם לתקופות בחיים שלך.
זה לא כמו משפחה שנשארת איתך לנצח (רובם לפחות).
חברים זה יש לי חברים שהיו חברים שלי עד היסודי.
יש לי חברים שהיו חברים שלי בחטיבה.
ויש לי תחברים עכשיו של התיכון.
ומאמינה שזה ישתנה כשאגיע לצבא יהיו לי תחברים לצבא.
חברים זה לתקופות. כנראה פשוט עבר תקופה והגיע הזמן להכיר חדשים.
חברים הם לתקופות בחיים שלך.
זה לא כמו משפחה שנשארת איתך לנצח (רובם לפחות).
חברים זה יש לי חברים שהיו חברים שלי עד היסודי.
יש לי חברים שהיו חברים שלי בחטיבה.
ויש לי תחברים עכשיו של התיכון.
ומאמינה שזה ישתנה כשאגיע לצבא יהיו לי תחברים לצבא.
חברים זה לתקופות. כנראה פשוט עבר תקופה והגיע הזמן להכיר חדשים.
באותו הנושא: