התחברות
הרשמה
זה בסדר אם במקום פעמיים בשבוע אימון כוח אני יעשה אימון אירובי? זה משנה? (חד פעמי)
17 באוקטובר 2020, 09:45
אימוני כושר
אירובי
אימון גופני
ירידה במשקל
חדר כושר
2 תשובות
כן אתה יכול אימון אירובי זה גם ממש טוב אני עושה 2 אימוני כח ו2 אימונים אירובי
א
אני ילדה מוזרה
ךא ישתנה שום דבר מאימון חד פעמי
ט
טיסת השוקולד חלק 2
באותו הנושא:
זה בסדר לעשות אימון 10 דקות אימון בטן ביום 5 פעמים בשבוע+ ריצות פה ושם? אני רוצה לעלות קצת במסת שריר בבטן ואני התאמנתי
הייתי חולה ממש בימים האחרונים ולא הלכתי לאימון קיקבוקסינג פעמיים השבוע (יש 3 מפגשים בשבוע)
חצי שעה אימון 6 פעמים בשבוע זה בסדר?
בת 13 עושה כל יום אימונים קשים מאוד אבל מאוד. פעמיים בשבוע אימון תחת 45 דקות, פעמיים בשבוע אימון בטן שטוחה 45 דקות,
מה יותר אפקטיבי אימון של שעתיים פעם בשבוע או שתי אימונים של שעה?
אם פעמיים בשבוע אני עושה אימון בטן ופעמיים באותו שבוע אני עושה הליכות
זה בסדר שבמקום לאכול 1500 קלוריות ביום אני אוכל 1300 ופעם בשבוע אני אוכל במסעדה?
אם אני עושה אימוני כוח 3 פעמים בשבוע והליכה (מהירה) פעמיים בשבוע זה בסדר?
20 דקות אימון כל יום או 45 דקות אימון 3 פעמים בשבוע?
זה נורא לעשות פעמיים בשבוע אימון של 45 דקות אם שבוע שעבר עשיתי 3 פעמים?
זה בסדר שאני פעמיים בשבוע עושה זומבה ורק פעם אחת עושה אימון בחדר כושר עצמו?