3 תשובות
אל תיכנסי לדיכאון! זה בסדר לאכול אוכל שכזה, זה ממש טעים ואם זה עושה לך את זה אז למה לא?:)
אם את רוצה באמת להיות בריאה יותר תעשי ספורט. לוקח זמן עד שמגיעות תוצאות אבל זה ממש משתלם. אני מרגישה הרבה יותר טוב (גם מבחינה פיזית) מאז שהתחלתי לעשות ספורט. זו הרגשה מדהימה.
שואל השאלה:
חחח כן אני מנסה לאכול בריא ונכנסת לדיכאון כשבאלי משהו טעים ולא מרשה לעצמי אבל עדיין ותודה בכל מקרה ;)
אנונימית
שואל השאלה:
השמנתי ממש בסגר ואני חייבת קצת לרזות כי המדים לא עולים עליי 0_0
אנונימית