12 תשובות
לא עניינך





ללמוד לצערי
kaki
וגם ביד!
שואל השאלה:
אחלה
ללמוד
לאלף את התוכים עם מאלפת דרך זום
כנראה לשנוצ אחרי זה ושאר היום להיות בטלפון או עם המשפחה
זום לישון לקום
ללמוד בזום כי אני חייב , וישנתי רק 7 שעות ואני עייף מת
אנונימי
^חחח וואלה לא ישנתי בכלל ואני מתה לישון
יופי בהצלחה לך ללמוד 6 שעות
אנונימי
שואל השאלה:
איך זה שיש לך רק 2 שיעורי זום סעמק לא פייר
2 שיעורי זום
אחר כך אני יאכל כי אני רעב מוות
בצהריים יחפרו לי לעשות 3 מטלות בטימס
וזהו (: