התחברות
הרשמה
איך אני אמורה לענות על הסימולציות של יום המאה?
20 באוקטובר 2020, 03:20
יום המא"ה
תשובה אחת
ברגש, להכיל את הצד השני,לנסות להבין אותו ולהציע פתרונות הגיונים שישרתו את 2 הצדדים
א
אנונימית2אנונימית
באותו הנושא:
למי שראה המאה פליז לענות
בנות שהיו ביום המאה .. מה שאלו אתכן בסימולציות ?
אני יכולה לנסות להגיש בקשה בשביל לעשות שוב את התחנה של הסימולציות האישיות ביום המאה?
יש פה בנות שהיו ביו המאה ויכולות להגיד לי מה היו הסימולציות שנתנו להן? בנוסף, יש פה כאלה שהחליטו לא לעשות אחת מהמשימות?
ביום המאה בסימולציות צריך להיות קשוחה או רגישה?
בנות איזה סימולציות היו לכם ביום המאה ואיך פתרתן אותן?
בנות שהיה להן יום המאה בזום- איזה סימולציות היו לכן?
הייתי אמורה להיות ביום המאה ב8 ולא קמחי אם אני יהיה שם ב 9 יכניסו אותי?
אני אמורה לקבל מכתב בתואר (זימון) ליום המאה או שזה לפי האתר מתגייסים?
מישהי שעשתה יום המאה בזום ויכולה לכתוב על הסימולציות שהיו לה ועל הנושאים שנתנו לה להרצות וכו? תודה
איזה סימולציה עשו לכן ביום המאה