אני עושה ספורט כבר חודשיים ואני אוכלת בריא יש לי כבר שני פסים בבטן ואני מדדתי בגדים שפעם היו צמודים וכמעט לא טובים עלי
והיום הם ממש טובים עלי ויש לי הרבה מקום בהם. אפילו מדדתי עלי ג'ינס שהיה ממש צמוד עלי ועכשיו הוא נוח לי ומרווח עלי. אז זה אומר שאני רזיתי. למרות שאני לא הכי רואה את זה במראה. אז אני בגירעון קלורי שלילי?