5 תשובות
יהיה טוב כולנו באותה סירה
את לא היחידה
לא ישנתי כבר כמה ימים טובים בגלל השייפטינג ואני עוד שניה מצליחה
שואל השאלה:
^חחח אני גם מנסה לא הולך לי
אנונימית
אמאלה כנל.