5 תשובות
צודקת, את לא לא חייבת תמיד לסלוח, לא כל דבר הוא ניסלח, יש אנשים שינצלו את זה ויש אנשים שימשיכו לפגוע בכל זאת
תסלחי למי שאת רואה לנכון
את לא חייבת תמיד לסלוח יש פעמים שלא משנה כמה בן אדם טוב לב אי אפשר לסלוח
ברור שלא!
תעשי מה שטוב לך..
מה שאת מרגישה
את ממש לא חייבת לסלוח
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
אמת.
בדיוק
אני צריכה לעשות את זה בעצמי גם