7 תשובות
זה סבבה
^
סבבה???
את אוכלת ממש מעט מדי. ממש. דג זה לא ארוחת ערב, ואת צריכה לאכול גם בוקר. אין פה כלום בקושי
סבבה???
את אוכלת ממש מעט מדי. ממש. דג זה לא ארוחת ערב, ואת צריכה לאכול גם בוקר. אין פה כלום בקושי
^היא לא אוכלת את זה כל היום ?! נכון
שואל השאלה:
כן כל היום
כן כל היום
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אןמרת לא אוכלת את זה כל היום זה מה שאני אוכלת ופה סיימתי
מה זאת אןמרת לא אוכלת את זה כל היום זה מה שאני אוכלת ופה סיימתי
אנונימית
שואל השאלה:
מה ^ אחי זה לא מה ששאלתי שאלתי אם מה שאכלתי זה סבבה ? איפה אתה רואה פה שנגעתי בטחינה ורטבים
מה ^ אחי זה לא מה ששאלתי שאלתי אם מה שאכלתי זה סבבה ? איפה אתה רואה פה שנגעתי בטחינה ורטבים
אנונימית
יא חולים יש פה חמש קלוריות פחות או יותר מה סבבה ואת תפסיקי להיתמם את יודעת שזה לא סבבה ושאת לא בדיאטה את בהפרעות אכילה תטפלי בעצמך
אנונימית
באותו הנושא: