3 תשובות
כל אחד חווה את הצבא אחרת. את הרוב זה מבגר כי זה מכריח אנשים להיכנס למערכת נוקשית ומשמעותית שמבהירה לבן אדם שהוא חלק ממערכת ויש דברים יותר חשובים ממנו והצרכים שלו לא תמיד חשובים.
גם אני מרגישה אותו דבר אבל כן יש הרבה אנשים שמתבגרים כתוצאה מהשירות הצבאי.. אנשים למשל שממשיכים לקצונה מפקדים אנשים עם תפקדים קרביים גם גובניקים אבל בדרך כלל פחות.. נסיעות להיות הרבה זמן מחוץ לבית ללמוד להתסדר עם הכסף שלך מהמשכורת שלך..
זה באמת שטויות.
לא לגבי כולם זה נכון.
הצבא באיזשהו מקום מביא מוסר עבודה, פחות פינוק, וזה הרבה תלוי בתפקיד שעושים.
אם זה בסיס פתוח וכמה שעות בבסיס זה שונה.
לא לגבי כולם זה נכון.
הצבא באיזשהו מקום מביא מוסר עבודה, פחות פינוק, וזה הרבה תלוי בתפקיד שעושים.
אם זה בסיס פתוח וכמה שעות בבסיס זה שונה.
באותו הנושא: