2 תשובות
נראה לי. שהאלכוהול גורם לדם לזרום יותר מהר וזה מרגיש כאילו הגוף חם אבל הוא לא באמת חם וזה יכול לגרום להיפותרמיה אם ממש קר בחוץ
אלכוהול מרחיב את כלי הדם ובכך כשקר הוא גורם להרגיש שחם אבל בעצם קר לך-ובגלל שבחוץ ממש קר וכלי הדם רחבים אז מאוד קל להיפגע מהיפותרמיה.