6 תשובות
תבקש לעבור קפסולה
זו תקופה קשה אני ממש מזדהה איתך פשוט צריך להמשיך
שואל השאלה:
הקפסולות כרגע לא רלוונטיות הן היו רלוונטיות בקטע שעוד למדנו בבית ספר.
אנונימי
תנסה להתחבר :)
או לבקש לעבור קפסולה אם מרגיש לך יותר נוח
אני פה אם צריך:)
כל פעם שנותנים עבודה בקבוצה תבקש לעשות לבד

ואני מתארת לעצמי שעד עכשיו ציוותו אותך עם ילדים אחרים בכיתה, ניסית להתחבר אליהם?
או פשוט להתחבר לילדים בכללי?
תפתח איתם שיח אם הקפסולות לא רלוונטיות
תנסה להתחבר עם אנשים