3 תשובות
מסכימה לגמרי מישהו חייב להתעורר כבר זה חייב להיפסק
מסכימה איתך לגמרי
אם היינו רוצים היינו מוחקים את עזה כבר ממזמן
אם היינו רוצים היינו מוחקים את עזה כבר ממזמן
הבעיה שגם לאזרחים שם שוטפים את המוח ובואי אנחנו במצב הרבה יותר טוב מהם אז אנחנו יוצאים הבריון בית ספר
באותו הנושא: