5 תשובות
אני מסכימה איתך. זה עצוב וזה כואב אבל אנחנו לא יכולים לשנות אף אחד חוץ מעצמנו.
מסכים במאה אחוז מראה חיצוני הוא לדבר שהכי משנה מובן שיש לו השפעה אבל האופי זה דבר חשוב מאוד מאוד.
לא שאלת את זה באמצע הלילה?
לא אהבתי את המשפט האחרון, את נותנת דוג' שאת מתקשה בלימודים ואז אומרת אל תשפטו על פי מראה חיצוני?
אם כבר אל תשפטו, וכן את לא הראשונה שאומרת את זה.
שואל השאלה:
עכשיו שיניתי את זה^^
את לא יכולה לשפוט כל האנשים כי האנשים עצמם שונים . אני חושב כפי שאת רואה את הדברים לנכון , תמשיכי לראות אותם כמו שהן ותמשיכי בדרכך . בעת שאת מראה לכולם לא מחפשת צומת לב כולם ישנה דעתם בשבילך !!!