4 תשובות
בשביל זה יש גוגל נסיכה
החום שאת פולטת נהפך לאדים בקור
זה כמו שתשאלי למה יוצאים אדים שאת עושה מים רותחים במקלחת

חחח וזו שאלה מ2013 או שאני מדמיינת?
שואל השאלה:
חחח מישהו שאל אותי ולא ידעתי איך לענות לו, קטע ששאלו ב2013

- הוא אמר לי שהוא ראה את זה כבר ועשה לי טרול כי הוא ידע שאשאל כאן -__-
אנונימית
למעשה, אדי מים הם גז חסר צבע ולכן אי אפשר לראות אדי מים.
מה שאנו קוראים להם "אדים" אלה בעצם טיפות קטנטנות המרחפות באוויר ומתעבות בשל התקררות ושחרור אנרגיה לסביבה.
למעשה, ערפל ועננים גם הם בעצם רסס של טיפות המרחפות באוויר בדיוק כמו אילו, ולכן ערפל מופיע בימים קרים.