7 תשובות
לדעתי לא. אבל אם קרה מצב שאת פנית למורה שלך ואמרת לה את זה והוא לא אמר למורה כלום, אז יכול להיות שבגלל זה לך היא כותבת ולו היא לא.
אני חושבת שביסודי למורים לא באמת אכפת (לא שבחטיבה כן) אבל ההיתה לי מורה בכיתה ו (באנגלית) שתמיד ירדה עליי כי לא ידעתי כלום וזה ואחרי חופשת פסח אני חושבת ממש הישתפרתי וזה והיא עדיין לא הפסיקה לרדת עליי והציון שלי בתעודה היה עדיין ממש נמוך גם במחצית השנייה
חשוב לציין שעכשיו אני הילדה הכי טובה באנגלית בכיתה ושסיימתי יסודי צעקתי שאני שונאת את המורה מול כל הבית ספר
אותה ועוד מישהי (סליחה על החפירה)
אני חושבת שזה ממש לא הוגן כלפייך,אם גם הוא נהג כמוך בדיוק ולא רצה לעבוד איתך על העבודה,את צריכה לדבר עם המורה על זה.
שואל השאלה:
כן אבל הקטע שהמורה הזו ממש שונאת אותי
אנונימית
אה אז אולי זו הסיבה שזה קרה,ואיתך יש לה בעיה..טוב זה לא הוגן ולא שווה כלפיך וכלפי התלמידים.
באותו הנושא: