6 תשובות
לא אכפת לנו
כן לא יודע
כן זה בסדר אני חושבת
אני גם ככה...
שואל השאלה:
איזה תגובות מגעילות
אנונימי
אני crybaby מכל הבחינות
#mel
כן. באמצעות בכי מחזירים שלווה ואיזון לגוף; הוכח שבאמצעות דמעות אנחנו מוציאים מהגוף רעלנים והורמונים עודפים, אז כשאתה מרגיש צורך לבכות זה אומר שהגוף שלך מרגיש כל כך הרבה שהוא לא מסוגל להשאיר הכל בפנים. זה קונספט יפה ואין בזה שום בושה בעיניי. חוץ מזה, אף אחד פה לא מכיר אותך ואין לנו דרך לדעת מה מביא אותך למצב הזה, אז אל תייחס לתגובות פה יותר מדי חשיבות.
xui