התחברות
הרשמה
זה רק אני או שהיא רזתה? -
קישור מצורף
17 בינואר 2021, 03:07
דיאטת כסאח
ירידה במשקל
גוף
ריאליטי
2 תשובות
זה רק את היא לא רזתה אין לה לאן להרזות השמנה הזאת סתם סתם לא רואים שם מספיק בשביל לחקור את העניין
י
יוש המגניבוש
גם אני חושב
A
Ashurov
באותו הנושא:
חברה שלי אמרה לי שהיא רזתה 8 קילוגרמים ב10 ימים כי היא פשוט הרעיבה את עצמה זה הגיוני?
*בנות* הייתן אומרות למישהי שהיא רזתה אם הייתן חושבות שזה לא נכון? כאלו סתם כדי להחמיא או לצאת נחמדות או משהו
יש לי הפרעות אכילה והבסטי שלי כל הזמן מספר שהיא רזתה וכזה וזה ממש לא נעים לי לשמוע מה לעשות?
אם ביום הראשון ללימודים תיכנס ילדה לכיתה (ילדה שהייתה טיפה מלאה) אחרי שהיא רזתה בחופש מעל 10 קילו, אתם תופתעו?
זה מחמאה לומר לידידה שהיא רזתה ? אם היא שמנה הייתה
אם ביום הראשון ללימודים תיכנס ילדה לכיתה (ילדה שהייתה טיפה מלאה) אחרי שהיא רזתה בחופש מעל 10 קילו, אתם תופתעו?
יש למישהו קישור לתמונה של מאי מור לפני שהיא רזתה?
הגיוני שהורדתי קילו וחצי ואומרים לי שרזיתי? גם אחותי,ירדה קילו וכולם אמרו לה שהיא רזתה, אבל היא בניגוד אל עשתה ספורט..?
אם אומר לילדה שהייתה מלאה/שמנמנה שהיא רזתה ונהיה לה גוף יפה (למרות שהיא עדיין טיפה מלאה) היא תעלב מזה או שתקבל בשמחה?
בנים, אם לא הייתם רואים ידידה שלכם לתקופה של חודש לדוגמא והייתם שמים לב שהיא רזתה המון מהפעם הקודמת..
אתם חושבים שכשאומרים למישהי שהיא רזתה בכוונה להחמיא לה זה נתפס כמחמאה? למה להגיד למישהי שהיא השמינה זה מעליב?