4 תשובות
אני ביב
אמיתי? עם קצת התמדה ורצון
גם לחץ וחרדות אין
קחי את זה בתור חויה
תעשי השתדלות והכל יהיה בסדר
זה הכי פשוט שיש
אמיתי? עם קצת התמדה ורצון
גם לחץ וחרדות אין
קחי את זה בתור חויה
תעשי השתדלות והכל יהיה בסדר
זה הכי פשוט שיש
מאוד
אני לא יכולה להגיד לך מנסיון ..
אבל יש לי אחים גדולים שכבר סיימו ואח אחד שהוא כיתה יב..
זה לדעתי בערך כמו מבחן רגיל פשוט הרבה יותר חומר והעמקה..
מאמינה שיש לחץ.
אבל יש לי אחים גדולים שכבר סיימו ואח אחד שהוא כיתה יב..
זה לדעתי בערך כמו מבחן רגיל פשוט הרבה יותר חומר והעמקה..
מאמינה שיש לחץ.
יש לחץ, אבל חייבת להגיד שכיתה יא הרבה פחות מפחידה ממה שחשבתי שהיא לפני שעליתי אליה
באותו הנושא: