5 תשובות
ממליצה לך להתייעץ עם תזונאית שתתאים לך ארוחות שישתלבו לך עם האימונים כדי שתשיגי את המטרה שלך במהירות וביעילות
קודם כל אל תתייאשי גם אחרי שתתחטבי ובטח ובטח שלא לפני. אני התחלתי להיתאמן מהחופש הגדול (החודש ה8) אומנם בהפסקות ולא אכלתי ככ בריא אבל היתאמנתי מידי יום, ורק עכשיו (חודש 1/12) רואים התחלה של תוצאות. זה נבנה ולא ישר רואים תוצאות. אם תתמידי ולא תשברי כמוני אז תאמיני לי שתראי תוצאות הרבה יותר מהר, אבל אל תשברי.
שואל השאלה:
שמעי אני לא חושבת שאני צריכה גרעון קלורי אני חושבת שאני צריכה לעבוד על הבטן
_._
לא נורא
KMP
זה בא עם הזמן זה לא ישר תעשי כמה אימונים כל יום כמו בטן תחת ודברים שאת רוצה לחזק בגוף ותעשי דיאטות תוכלי בריא כמו סלט ולא דברים משמינים ואז לאט לאט תיראי תוצאות ❤