17 תשובות
בעקרון אתה לא יכול לדעת, כל אחד יכול להיות שליח של אלוהים
שואל השאלה:
למען האמת. אנמי חושב שהוא היה נורא חכם.
אנונימי
כן היטלר היה חכם, אבל הוא ניצל את החוכמה שלו לרעה.
שואל השאלה:
אם אתה אומר.
אנונימי
שואל השאלה:
שמעתי שיש אנשים שחושבים את זה. אז שאלתי את זה, אך לא הבנתי איך.
אנונימי
כן, היטלר היה מאוד חכם וכריזמטי אבל לצערינו, הוא ניצל את זה לרעה.
בגלל שאמרת שיש אנשים שחושבים את זה ואתה לא מבין איך, אני אנסה להסביר מנקודת המבט שלהם, אין לי דעה על זה אבל אסביר למה אני חושבת שזה מה שהם חושבים.
כידוע, היטלר גרם לשואה, השואה הייתה בין הגורמים העיקרים להקמת מדינה יהודית, אחרי האמנציפציה.. השואה, האנטישמיות מאוד התגברה והיהודים הרגישו שהם חייבים מדינה, זו הייתה הסיבה העיקרי, לכן, בשביל להקים מדינה יהודית הם היו צריכים לאסוף את היהודים על מנת להעניק להם בית מולדת כפי שהם רצו.
אני מניחה שהן אומרים את זה מכיוון שהיטלר הייתה סיבה שמאוד חיזקה את הרצון למדינה ולכן כדי להתניע את הרצון הזה הוא "שלח שליח" שיביא להם סיבה ש"תשבור" אותם..
שואל השאלה:
לא. אומרים את זה בגלל כאילו שהוא היה בן אדם טוב. אך אני מבין את נקודת המבט שלך. אבל זה לא נכון, אנטישמים אמרו את זה
אנונימי
תגדל תבין
אז הייתי אומרת שהוא שכח את הפיצה
כן ולא, שליח זה אומר ששלחו אותו במיוחד, הוא יותר התנדב בלי שאף אחד קרא לו מאשר שליח, אבל כן, הגזרה הייתה קיימת, והיא הייתה חלק מהתוכנית האלוקית, היא גם מה שבסופו של דבר באמת גרמה להתאחדות עם ישראל, שהיו מפוזרים בכל תבל, והיה גם התבוללות נוראה, העם היהודי עמד להיכחד לגמרי,לא רק 6 מליון, הנסיבות היו רעות לצערנו אבל בזכות זה עם ישראל שנשאר חזר והתאחד
לא, הוא היה סתם טמבל.
הוא האמין שהוא המשיח וגם אחרים האמינו
יכול להיות שהוא באמת המשיח (של גרמניה)
מה לא
שליח של השטן אם כבר
ברור שלא!