9 תשובות
קצר לי מידי ולא ככ קר
אני אוהבת קיץ..

תודה על המינוס בגלל שכתבתי שאני אוהבת קיץ:)
לא החורף השנה ממש בקטנה
ארוך מידי אבל לא קר
הוא בא באיחור, איי שם בנובמבר.
וגם מתחיל להיגמר במהירות.

אני אוהב את החורף :(
שואל השאלה:
אני אדם של קיץ מה אני אגיד לכם
ארוך אבל לא קר
מממ אני אדם של חורף, אני שונא להזיע
מבחינתי אני עדיין בקיץ
כאילו באמת שכל הזמן חם לי גם בזמן הסופות שהיו
ואני לא גרה בדרום או משהו אני צפון-מרכז כזה
אני אוהב את החורף אז נהנה מכל רגע. אבל לא קר כל כך...