9 תשובות
קחי ממישהי
אנונימי
שואל השאלה:
מתביישת
אנונימית
יש עוד אופציה שאומרת שתנצלי את המחזור ותכנסי להריון
אנונימי
אין מה להתבייש אהובה אבל למה שלא יספיק לך זה הרבה
^^איך מוחקים תשובה שהתחרטתי עליה...
אנונימי
שואל השאלה:
תודה! אבל איך מחליפים ואיך מתמודדים? כמה זמן הטמפון יחזיק?
אנונימית
אנונימי
אתה נשמע גאון

שואלת השאלה, אין לך מה להתבייש בכלל, פשוט תשימי פד ותחליפי כל כמה זמן ותבקשי מהמורות עוד
אל תשימי טמפון אם אף פעם לא שמת
כתבת שאת עכשיו את עם טמפון אז צריך להחליף טמפון כל שעתיים-שלוש אחרי זה פשוט תעשי מה שנח לך ,אין לך מה לדאוג זה יספיק