14 תשובות
מסטיק מעסיק טוב
ותשתי המון מים זה גם עוזר
ותשתי המון מים זה גם עוזר
מבינה אותך מעולה... סביר להניח שזו אכילה רגשית, כמו אצלי.
תשתדלי לשתות אז, לא לאכול..ץ
תשתדלי לשתות אז, לא לאכול..ץ
אנונימית
בלי רגשות אשם בכלל בכלל
ואולי כן לדבר על זה אם מישו להבין ממה זה נובע ואני מזדהה איתך שאוכל מכסה על הרבה דברים
ואז גורם להרגיש יותר רע.
ואולי כן לדבר על זה אם מישו להבין ממה זה נובע ואני מזדהה איתך שאוכל מכסה על הרבה דברים
ואז גורם להרגיש יותר רע.
שואל השאלה:
יש לי גשר, מסטיק זאת בעיה כי זה יכול להרוס לי את הגשר.
ואני באמת מנסה להשתלט על עצמי ושלא יהיו לי התקפי אכילה בלילה אבל אני לא מצליחה.
יש לי גשר, מסטיק זאת בעיה כי זה יכול להרוס לי את הגשר.
ואני באמת מנסה להשתלט על עצמי ושלא יהיו לי התקפי אכילה בלילה אבל אני לא מצליחה.
אנונימית
שואל השאלה:
באמת, יש לי כבר את הפחד להשמין רק מהתקפי האכילה האלה.
באמת, יש לי כבר את הפחד להשמין רק מהתקפי האכילה האלה.
אנונימית
מבינה אותך... זה נורא. באותו רגע קחי נשימה, לכי לשתות. ותזכירי לעצמך שאת לא באמת רעבה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה נכון, לא באמת הייתי רעבה.
רק רציתי לכסות על חוויות רעות שקרו לי או על רגשות רעים.
זה נכון, לא באמת הייתי רעבה.
רק רציתי לכסות על חוויות רעות שקרו לי או על רגשות רעים.
אנונימית
שואל השאלה:
איך אפשר לספר על דבר כזה למישהו?
זה מביך אותי.
איך אפשר לספר על דבר כזה למישהו?
זה מביך אותי.
אנונימית
נכון, אני מבינה את זה... תוכלי לכתוב לי אז אם תרצי, אצא מאנונימית...
אנונימית
פשוט תאמרי שאת מרגישה לא מלאה, שאת צריכה משהו בפנים שירגיע אותך. שאת כבר מרגישה משועבדת לאוכל.
אנונימית
שואל השאלה:
אני אעדיף שתצאי מהאנונימית
אני אעדיף שתצאי מהאנונימית
אנונימית
אוקיי, אני יוצאת עכשיו, אבל אני אתנתק מהתשובה עוד רגע... אז תשלחי אם את רוצה חח.
אנונימית
שואל השאלה:
שלחתי
שלחתי
אנונימית
אולי תפני למישהו או לעזרה מקצועית
באותו הנושא: