4 תשובות
כלום
כלום
את בי או משו?
וואי גם לי זה קרה לפני כמה שנים וממש לא ידעתי מה זה אומר אבל זה היה כלום.. אני עדיין סטרייטית. לעומת זאת היא יצאה מהארון בתור לסבית אז לא יודעת...
באותו הנושא: