8 תשובות
את יכולה לדבר איתי תמיד על הכל אני לא שופטת ואני מקשיבה ועוזרת
את מוזמנת תמיד❤❤
את יכולה לכתוב לי בפרטי ואני אעזור לך וגם תזכרי שבסוף הכל יהיה טוב אני יודעת שזה לא נראה ככה וזה נראה שהחיים ימשיכו להיות חרא אבל הם לא ותנסי לדבר עם המטפלת שלך בסופו של דבר היא רוצה לעזור לך והיא לא תשפוט אותך כי היא שמעה על מלא דברים אחרים
תכתבי לי בפרטי :)
היי מהממת. קודם כל בואי ננשום עמוק, תשתי כוס מים, תלכי להתקלח, שימי שירים שאת אוהבת, זה יעזור לך להירגע מהמצב שלך כרגע.
למה את לא מספרת שום דבר למטפלת שלך? למה בעצם את לא מרגישה איתה בנוח? את יכולה לספר לי?
אני תמיד יכולה להיות כאן בשבילך בפרטי, עברתי דברים דומים לשלך ואשמח לנסות לעזור לך ולהיות בשבילך כאן. לא אשפוט אותך לעולם, רק אהיה כאן לצידך עם אוזן קשבת אם תרצי כמובן❤
שואל השאלה:
תודה-
אנונימית
אני כל כך מצטערת... אני יודעת שאני לא יכולה באמת להבין את ההרגשה הנוראה הזאת, אבל אני יכולה לנסות לתאר לעצמי.
לפי היהדות, היום מתחיל מהלילה. תוכלי להתנחם בזה. יש סיבה לכך שדווקא את עוברת את זה. בטוח יש. רק תהיי בטוחה שלעולם לא יוצב בפנייך מכשול שלא תוכלי לעמוד בו. יש לך את הכוחות לצאת מזה. את צריכה למצוא אותם בעצמך3>
חוץ מזה, אולי את עוברת את כל זה בשביל שתוכלי לעזור לאנשים אחרים, כשתצאי מזה? תנסי לזכור את הדברים שאת מרגישה עכשיו, אולי אפילו לפרוק דרך אומנות או יומן, ובבוא היום, כשתראי מישהו שמתמודד עם דבר דומה, יהיה לך הרבה יותר קל לעזור לו.
תזכרי תמיד שאת מדהימה! אותו טוב, והמישהו הזה שאת כל כך חולמת עליו, הוא עוד יבוא! אני מבטיחה לך. זה מגיע לך לגמרי❤
פה בפרטי אם את צריכה אותי, בכל זמן ולא רק עכשיו:)
היי, אני פה. את יכולה לפנות אליי בפרטי אם בא לך...
אני הייתי בדיכאון וחודש וחצי לא יצאתי מהחדר, ולקח לי חודש משהתחלתי לצאת עד שסיפרתי לאמא שלי על המחשבות האובדניות שלי. לאמא שלי!
אז אני מבינה למה את לא מרגישה בנוח עם המטפלת. את כנראה מתבודדת נכון?
כי קשה מאוד להיות ליד אנשים בזמן כזה, ואני מבינה, אבל את פוט צריכה למצוא מישהו או מישהי מהכיתה או מהבצפר, תמיד יש מישהו.
אני גם לא יכולה להבטיח לך שאני תמיד אהיה כאן בשבילך, כי אנחנו גם די זרות, אבל תמיד תוכלי לכתוב לי, וכל עוד יש לי שני אגודלים אני אענה.
היי אנונימית, ראיתי את הפוסט שלך. נשמע שאת מתמודדת כבר תקופה עם כמה דברים לא פשוטים שמכבידים ומעמיסים עלייך- דיכאון, הפרעות האכילה והקושי בלימודים- ואת שואלת את עצמך למה זה מגיע לך. בטח מייאש להרגיש לאורך זמן שרע לך ואת סובלת, בעיקר כשאת מרגישה שאין לך מישהו לצידך שאת יכולה לסמוך עליו. ולמרות זאת, את מראה הרבה כוחות בכך שאת ממשיכה לנסות להתמודד- בין אם בטיפול ובין אם בשיתוף פה.
התייחסת לכך שאת לא פתוחה בפני המטפלת- הרבה פעמים לא קל להיפתח ולהיחשף בפני אנשים אחרים, לפעמים מרגישים יותר בנוח לעשות את זה באופן אנונימי ובכתיבה. אם את מרגישה שזה נכון גם לגבייך, אני מזמינה אותך לכתוב לי ולשתף אותי יותר במה שאת חווה. קוראים לי נופר ואני מתנדבת בעמותת עלם. אשמח להוות אוזן קשבת ולנסות לחשוב יחד איתך מה יוכל לעזור. אפשר לכתוב לי (גם באנונימיות) פה בהודעות אישיות, במייל שלנו [email protected], באינסטגרם nayedet.digital, או בטיק טוק בפרופיל שלנו nayedet.digital.

מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל