2 תשובות
כי לרומאים נמאס מהרעיון הזה שליהודים יש עצמאות, אז לאחר המרד הגדול הם לא אישרו ליהודים יותר למלוך על עצמם תחת השלטון הרומאי.
לא בדקתי
אבל נראלי בגלל שיצאנו לגלות וכל העם התפזר בעולם
אבל נראלי בגלל שיצאנו לגלות וכל העם התפזר בעולם
באותו הנושא: