6 תשובות
ממליץ לך :)
אין לך מה להפסיד בעיקרון (חוץ מזה שאולי תקבלי חשד ואז הציון הקודם ייפסל)
שואל השאלה:
אני קצת בלחץ כי זה בגרות אחת אחרי השנייה באותו היום אז זה נראלך סבבה? כאלו משהו שכן אפשר לכשות אותו?
אני קצת בלחץ כי זה בגרות אחת אחרי השנייה באותו היום אז זה נראלך סבבה? כאלו משהו שכן אפשר לכשות אותו?
אנונימית
אני עשיתי את זה, הלך לי ממש גרוע בשאלון השני (807) ונכשלתי בו
אולי עדיף לגשת לשניהם, אך עם זאת, השאלון הראשון שתעשי עלול להתיש אותך ולמנוע ממך להצליח בשני.
אם את בוחרת לגשת רק לשאלון אחד- עדיף שתיגשי ל806 משום שהוא 60% מהציון הסופי בעוד ש807 הוא 40% מהציון הסופי.
בכל מקרה, בהצלחה רבה!
אם את בוחרת לגשת רק לשאלון אחד- עדיף שתיגשי ל806 משום שהוא 60% מהציון הסופי בעוד ש807 הוא 40% מהציון הסופי.
בכל מקרה, בהצלחה רבה!
לדעתי תגשי לאחד מהם שיש בו יותר משקל ככה תוכלי להשקיע באמת עליו ובאמת לדעתי עדיף לך מועד ב כי גם 5 יחל מתמטיקה לא שווה יותר מדי אם הציון מתחת ל75 (לא מסתכלים על זה בעין כזאת טובה וגם באוניברסיטאות זה לא עובר הרבה תנאי קבלה)
באותו הנושא: