12 תשובות
מצטערת לשמוע,אם אתה צריך לפרוק אתה מוזמן
אל תפסיק לבכות, זה יגרום לך להרגשה רעה ומעיקה יותר.. אני משתתפת בצערך..
מוזמנת לדבר התוכית שלי מתה לי בידיים וגם עוד תוכי מת לי וגם 2 אוגרים וגם יש לי כלבה אז אני מבינה
לקחת כדור שינה, לא בוכים כשישנים.
משתתפת בצערך ואני מקווה שהכל יהיה טוב אני מחזיקה אצבעות כאן איתך מוזמן חדבר איתי בפרטי
^^^הבעיה היא לא הבכי
הבעיה היא הכאב. לישון לא יפתור את זה אלא רק ידחה את זה.
אני ממש מבינה גם לי היה כלב ואז הוא מת וזה היה עצוב ממש. לא הפסקתי לבכות במשך כמה ימים אבל זה משחרר ואל תנסי להפסיק לבכות בכח. את רוצה לבכות אז תבכי. כלב זה חבר לכל דבר וממש זכותך והגיוני שתהיי עצובה.
הבעיה היא הכאב. לישון לא יפתור את זה אלא רק ידחה את זה.
אני ממש מבינה גם לי היה כלב ואז הוא מת וזה היה עצוב ממש. לא הפסקתי לבכות במשך כמה ימים אבל זה משחרר ואל תנסי להפסיק לבכות בכח. את רוצה לבכות אז תבכי. כלב זה חבר לכל דבר וממש זכותך והגיוני שתהיי עצובה.
אנונימית
משתתף בצערך
את האמת הכאב לא יעבור מניסיון (הכלב שלי מת מלפני 7 חודשים)
וגם אל תנסה להפסיק את זה זה בסדר הכול טוב
את האמת הכאב לא יעבור מניסיון (הכלב שלי מת מלפני 7 חודשים)
וגם אל תנסה להפסיק את זה זה בסדר הכול טוב
משתתפת בצערך
מה שיש לעשות זה קודם כל לקחת לעצמך זמן
אחר כך להזכר בכיף שהיה לכם ולראות תמונות לשתף חוויות
הייתי עם הכלב שלי באותו יום שהורדם הכלב שלי היה אפילפטי היה אצלנו שנה
אימצנו אותו אחרי כל מה שעבר
לצערי הייתי צריכה להיות נוכחת בהרדמה שלו
לקח לי זמן בכיתי המון
אבל לאט לאט נרגעתי עם הימים
ואז פשוט נזכרתי כמה כיף היה לי איתו
השטויות שעשה
שנתן יד
שאכל כל דבר שהכלבה השניה לא מסכימה
היום הראשון שבא אלינו
ומאז כל כמה זמן אנחנו מעלים חוויות בבית
פה בשבילך
מה שיש לעשות זה קודם כל לקחת לעצמך זמן
אחר כך להזכר בכיף שהיה לכם ולראות תמונות לשתף חוויות
הייתי עם הכלב שלי באותו יום שהורדם הכלב שלי היה אפילפטי היה אצלנו שנה
אימצנו אותו אחרי כל מה שעבר
לצערי הייתי צריכה להיות נוכחת בהרדמה שלו
לקח לי זמן בכיתי המון
אבל לאט לאט נרגעתי עם הימים
ואז פשוט נזכרתי כמה כיף היה לי איתו
השטויות שעשה
שנתן יד
שאכל כל דבר שהכלבה השניה לא מסכימה
היום הראשון שבא אלינו
ומאז כל כמה זמן אנחנו מעלים חוויות בבית
פה בשבילך
וואי, משתתף בצערך
יש לי כלבה, שאמנם לפעמים עולה לי על העצבים, אבל אני מאוד אוהב אותה
ושהיא תמות יהיה ממש קשה
אבל מה לעשות, זה מציאות כואבת
יהיה בסדר אבל
יש לי כלבה, שאמנם לפעמים עולה לי על העצבים, אבל אני מאוד אוהב אותה
ושהיא תמות יהיה ממש קשה
אבל מה לעשות, זה מציאות כואבת
יהיה בסדר אבל
תבכה,תפרוק,ואם יקרה משהו חס חס וחלילה הכל בסדר ומשתתפת בצערך3>
זה לגמרי הגיוני לבכות
חלק ולהיות העלים טובים לכלב שלך זה לא לתת לו לסבול, לדעת לשחרר ולעשות מה שהכי טוב בישבילו אני די בטוחה שאתם לא מרדימים סתם ככה, אם את/ה צריך משהו אתה יכול/ה לבוא אלי לפרטי
חלק ולהיות העלים טובים לכלב שלך זה לא לתת לו לסבול, לדעת לשחרר ולעשות מה שהכי טוב בישבילו אני די בטוחה שאתם לא מרדימים סתם ככה, אם את/ה צריך משהו אתה יכול/ה לבוא אלי לפרטי
היי
גם לי זה קרה.. הייתי צריכה להיפרד מהכלב שלי (היה בן 16) לפני שנה וקצת. הייתי בוכה מלא!! שום דבר לא יכול לעזור לכאב הזה. אני ככ מבינה אותך. אני גם חוויתי את הכאב שאת/ה חווה עכשיו. אם היה לה קולר או משהו עם הריח שלה, הייתי ממליצה לך לשמור את זה. בסופו של דבר הזמן מרפא את הכל. זה יקח לך קצת זמן עד שתתגבר/י על זה, זה קשה, אני יודעת. עוד קצת זמן מהיום, יהיה טוב. אם את/ה רוצה לדבר, אני תמיד תמיד פה!! אני ככ מזדהה איתך ומשתתפת בצערך 3>
גם לי זה קרה.. הייתי צריכה להיפרד מהכלב שלי (היה בן 16) לפני שנה וקצת. הייתי בוכה מלא!! שום דבר לא יכול לעזור לכאב הזה. אני ככ מבינה אותך. אני גם חוויתי את הכאב שאת/ה חווה עכשיו. אם היה לה קולר או משהו עם הריח שלה, הייתי ממליצה לך לשמור את זה. בסופו של דבר הזמן מרפא את הכל. זה יקח לך קצת זמן עד שתתגבר/י על זה, זה קשה, אני יודעת. עוד קצת זמן מהיום, יהיה טוב. אם את/ה רוצה לדבר, אני תמיד תמיד פה!! אני ככ מזדהה איתך ומשתתפת בצערך 3>
באותו הנושא: