8 תשובות
3 פעמים.
שואל השאלה:
אני התחלתי רק השבוע
אני לא כל כך בכושר אני בת 15
אנונימית
תלוי מאוד מה היעד שלך...
ומה כושר הגופני שלך...
גם פעמיים/שלוש בשבוע זה בסדר...
וגם 6 פעמים בשבוע זה בסדר...(צריך לדעת שלא מתאמנים יום אחרי על אותה קבוצת שרירים+צריך מנוחה וכו')
בעיקרון... תקשיבי לגוף שלך...
באלך ללכת 3 פעמים ואת מרגישה שקל לך?!
תוסיפי יום.
או הפוך... אם קשה לך...
תשחקי עם זה
אם את לא בכושר רצוי שלא להתחיל על המקסימום... תתחילי לאט לאט...
פעמיים/3 בשבוע...
שוב... את מכירה את עצמך הכי טוב
כל יום!
אם את רוצה לראות תוצאות בחיטוב את חייבת:
1. להרים את התחת השמן שלך מהספה ולהתאמן עד שאת הורגת את השרירים שלך!
2. להיות במאזן קלורי שלילי (600-500 פחות ממה שהגוף שורף).
3. לישון לפחות 7 שעות!
אנונימי
תלוי מה את רוצה לעשות..
אני חושבת שכדאי 3 עד 5 ימים בשבוע
בת כמה את?
כמה את בכושר כרגע?
איזה סוג של כושר את מתאמנת?
אירובי או אנאירובי?
את עכשיו רק מתחילה?
תלוי ברמת כושר שלך.
וזה תלוי בעוד הרבה מובנים
אם את/ה צריכ/ה עזרה אני זמין בפרטי בכיף