13 תשובות
אה נייס
יפה לה
יפה לה
בסדר אז היא רזתה מה זה עיניינך..?
היא התחטבה היא מהממת גם לפני
שואל השאלה:
בקטע שהיא ניראת אנורקסית
רואים לה ממש תעצמות ויש לה על זה קוביות
בקטע שהיא ניראת אנורקסית
רואים לה ממש תעצמות ויש לה על זה קוביות
אנונימית
היא פשוט התחטבה בטירוף
היא ממש לא נראית אנורקסית היא נראית חטובה וגם אם כן זה ממש לא עניינך מה שאת עושה פה כרגע זה body shaming וזה לא בסדר צאי לה מהצלחת
^
גם עם היא במצב הכי גרוע שלה זה ממש לא מקומך להעיר לה . בטח שאת לא מכירה אותה אישית וגם עם כן בן אדם פשוט שחררי זה לא עניינך
גם עם היא במצב הכי גרוע שלה זה ממש לא מקומך להעיר לה . בטח שאת לא מכירה אותה אישית וגם עם כן בן אדם פשוט שחררי זה לא עניינך
וואו פה ממש היא נראית רזה, רק עכשיו אני שם לב.
שואל השאלה:
זה לא בודי שייצניג
אני חושבת שזה גוף מהמם
פשוט היא ממש רזתה וזאת פשוט עובדה
באותה מידה זאת הייתה מישהי מלאה ממש
ואז גם היא הייתה יורדת הרבה במשקל ואז גם היית רושמת את אותו הדבר
זה לא בודי שייצניג
אני חושבת שזה גוף מהמם
פשוט היא ממש רזתה וזאת פשוט עובדה
באותה מידה זאת הייתה מישהי מלאה ממש
ואז גם היא הייתה יורדת הרבה במשקל ואז גם היית רושמת את אותו הדבר
אנונימית
אחותי את עושה בודי שיימניג את שופטת את הגוף שחה עם עוד כמה אנשים מבלי שהיא מודעת לזה עדיף שתפסיקי אוקיי.
את לא יודעת אם היה לה הפרעות אכילה או שפשוט היא לא מצליחה להשמין כן היא רזה וזה בסדר ולא עניינך תפסיקי
את לא יודעת אם היה לה הפרעות אכילה או שפשוט היא לא מצליחה להשמין כן היא רזה וזה בסדר ולא עניינך תפסיקי
אנונימית
גוף נדיר יש לה!
אנונימית
אמאל'ה מלא זמן לא ראיתי אותה,היא ממש רזתה,זה נראה אנורקסיה בקטע לא יפה..
sky girl
היא כולה שאלה והתעניינה,זכותה
היא כולה שאלה והתעניינה,זכותה
באותו הנושא: