9 תשובות
חבר שלי גם הומו ותעשה את זה מתי שנוח לך
אנונימי
להורים שלך אין בעיה לספר ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושב שהם הומופובים
אנונימי
אין לך מה לפחד זה לא דבר רע וגם אם אנשים יחשבו עליך דברים אל תתייחס אליהם פשוט תהיה מי שאתה ותחיה איך שאתה רוצה
אנונימית
שמע אתה מתישהו תצטרך ספר את זה עדיף שתתחיל קודם מההורים או אם יש לך איזה חבר או חברה קרוב והכי חשוב תיהיה גאה במי שאתה כי זה אתה ואתה מושלם כמו שאתה
כן אני חושבת שבאמת אין לך מה לפחד מזה תנסה אין לך מה להפסיד ואל תשים על אף אחד זה הכל רק תגובות של אנשים ממורמרים לא צריך להשים לב
אנונימית
אני ממליצה לך קודם לדבר עם יועץ או מישהו שיקשיב לך שהוא לא מהמשפחה, אם אתה אומר שההורים שלך נגד אז תהיה לך תקופה קשה ואולי זה יהיה יותר קשה מלשאר בארון, אני פשוט חושבת שיועץ יוכל לעזור לך ותדרך איתך איך להגיד להורים ויהיה שם בשבילך כשיהיה לך קשה איתם, אני אישית בחיים שלי לא יוצאת מהארון, ההורים שלי לא יהיו ממש מופתעים אם אני אצא עם בת בעתיד אבל הסיטואציה בבית שלי מורכבת מידי ואני לא רוצה להכביד עם משהו שלא רלוונטי לעכשיו, זה סתם מנקודת המבט שלי, בהצלחה
אם אתה רוצה מישהו לדבר איתו אני תמיד פה הכי מבינה שיש וההפך מהומופובית תרגיש בנוח
N_E
היי, תנסה אולי קודם לדבר עם מישהו שאתה בוטח בו וסומך עליו 100 אחוז ואז תדבר עם ההורים שלך.
זה בטח קשה בטירוף להסתיר סוד כזה, אני בטוחה שאתה תיפתח לסביבה שלך ותמצא את הפתרון, דרוש אומץ בשביל לעשות דבר כזה אבל בסוו של דבר זה כל כך משתלם.
בהצלחה! (: