20 תשובות
אוהבים שעוקצים אותם
אחלה עיר שמופצצת באנשים הכי כיפיים בישראח
שואל השאלה:
מה יש לעשות שם אבל שאנשים אוהבים אותה?
מה יש לעשות שם אבל שאנשים אוהבים אותה?
אנונימי
יש שם ליטרלי הכל
שואל השאלה:
אתה יכול להרחיב ?
אתה יכול להרחיב ?
אנונימי
יש שם ים, מלא בריכות, מלא חנויות אוכל ומתחמי אוכל מטורפים. כל העיר היא פשוט אטרקציה אחת גדולה ותמיד זורם באיזה 3 או 4 בבוקר ללכת לאנשהו כי הכל תמיד פתוח שם
כי יש כאן באמת הכל.
הנה כל היתרונות של תל אביב:
כשאני אומרת שיש כאן הכל, אני מתכוונת לזה.
אני גרה מרחק של 20 דקות הליכה מעזריאלי, חצי שעה הליכה מהסנטר ומשרונה, שעה הליכה מהנמל (כן, אני אוהבת מאוד ללכת ברגל פשוט, אבל מן הסתם יש גם תחבורה ציבורית).
יש כאן מגוון של בתי ספר. תחשבי שיש לי חברות שגרות 5 דקות ממני, וכל אחת מאיתנו בבית ספר אחר. לא חושבת שזה קיים בהרבה ערים אחרות, כאלה אופציות.
אני אוהבת את הביטחון של האנשים כאן, שזה לגיטימי לפנות אחד לשני ברחוב.
יש כאן רחובות פשוט מהממים, אני אוהבת להסתובב (אפילו לבד לפעמים) ברוטשילד, ובשדרות בן גוריון, שאול המלך, מלך ג'ורג', דיזינגוף.
יש כאן גרפיטי פשוט מהמם, יותר בפלורנטין ובדרום העיר בעיקר.
תל אביב היא כמו עיר בפני עצמה, ליטרלי.. יש צפון, דרום, מרכז, ואין שום קשר כמעט בין האוכלוסיות בכל אחד מהאזורים האלה חחח.
זאת העיר שבאים אליה הכי הרבה אנשים מבחוץ, לכן לי אישית קל יותר להכיר אנשים שלא מהאזור שלי.
עיריית תל אביב מדהימה, עזבי את זה שיש להם מלא כסף, הם גם משקיעים בנוער.
מה זאת אומרת משקיעים בנוער? מרכז שרונהאב, אין דבר כזה בשום עיר אחרת, יש לי חברים שנוסעים כל שבוע שעתיים שלוש בשביל העונג הזה.
יש גם האקתונים שנתיים, הייתי בהאקתון האחרון ואני יכולה להגיד לך שמשקיעים בטירוף.
יש כאן לונה פארק, קולנוע, קניונים, מרכזי קניות, סנטר חחח, פארק הירקון, שרונה, הנמל, יש כאן פשוט הכל.
יש לי ליטרלי בית כנסת מתחת לבית.
אני גרה צמוד לתחנת רכבת והכל נגיש לי.
אני לא יכולה להסביר אפילו כמה אני מאושרת לגור כאן.
כשאני אומרת שיש כאן הכל, אני מתכוונת לזה.
אני גרה מרחק של 20 דקות הליכה מעזריאלי, חצי שעה הליכה מהסנטר ומשרונה, שעה הליכה מהנמל (כן, אני אוהבת מאוד ללכת ברגל פשוט, אבל מן הסתם יש גם תחבורה ציבורית).
יש כאן מגוון של בתי ספר. תחשבי שיש לי חברות שגרות 5 דקות ממני, וכל אחת מאיתנו בבית ספר אחר. לא חושבת שזה קיים בהרבה ערים אחרות, כאלה אופציות.
אני אוהבת את הביטחון של האנשים כאן, שזה לגיטימי לפנות אחד לשני ברחוב.
יש כאן רחובות פשוט מהממים, אני אוהבת להסתובב (אפילו לבד לפעמים) ברוטשילד, ובשדרות בן גוריון, שאול המלך, מלך ג'ורג', דיזינגוף.
יש כאן גרפיטי פשוט מהמם, יותר בפלורנטין ובדרום העיר בעיקר.
תל אביב היא כמו עיר בפני עצמה, ליטרלי.. יש צפון, דרום, מרכז, ואין שום קשר כמעט בין האוכלוסיות בכל אחד מהאזורים האלה חחח.
זאת העיר שבאים אליה הכי הרבה אנשים מבחוץ, לכן לי אישית קל יותר להכיר אנשים שלא מהאזור שלי.
עיריית תל אביב מדהימה, עזבי את זה שיש להם מלא כסף, הם גם משקיעים בנוער.
מה זאת אומרת משקיעים בנוער? מרכז שרונהאב, אין דבר כזה בשום עיר אחרת, יש לי חברים שנוסעים כל שבוע שעתיים שלוש בשביל העונג הזה.
יש גם האקתונים שנתיים, הייתי בהאקתון האחרון ואני יכולה להגיד לך שמשקיעים בטירוף.
יש כאן לונה פארק, קולנוע, קניונים, מרכזי קניות, סנטר חחח, פארק הירקון, שרונה, הנמל, יש כאן פשוט הכל.
יש לי ליטרלי בית כנסת מתחת לבית.
אני גרה צמוד לתחנת רכבת והכל נגיש לי.
אני לא יכולה להסביר אפילו כמה אני מאושרת לגור כאן.
אה, ועוד דבר, אם כל זה לא מספיק לך-
שוב אביא את הדוגמה של שרונהאב.
אני לא חושבת שבמקומות אחרים אנשים מקבלים אחד את השני כמו שמקבלים פה.
אצלנו במרכז יש דתיים, חרדים, חילונים, אתאיסטים, נוצרים..
יש באמת הכל מהכל.
וכולנו חברים אחד של השני ומפרגנים אחד לשני.
תחשבי שאת יכולה לפעמים רק להכנס בדלת ומישהו יזרוק לך "את מהממת" בלי קשר לכלום.
זה קורה כל הזמן.
ותחשבי שיש שם מישהי חרדית שפעם אחת החמיאה לי על הבגדים שלי כשלבשתי גופיה צמודה ומכנס קצר.
כולנו שם שונים אחד מהשני בטירוף, הרוב לא תל אביבים בכלל, אבל המקום הזה מאחד אותנו ויש בו משהו מדהים פשוט.
שוב אביא את הדוגמה של שרונהאב.
אני לא חושבת שבמקומות אחרים אנשים מקבלים אחד את השני כמו שמקבלים פה.
אצלנו במרכז יש דתיים, חרדים, חילונים, אתאיסטים, נוצרים..
יש באמת הכל מהכל.
וכולנו חברים אחד של השני ומפרגנים אחד לשני.
תחשבי שאת יכולה לפעמים רק להכנס בדלת ומישהו יזרוק לך "את מהממת" בלי קשר לכלום.
זה קורה כל הזמן.
ותחשבי שיש שם מישהי חרדית שפעם אחת החמיאה לי על הבגדים שלי כשלבשתי גופיה צמודה ומכנס קצר.
כולנו שם שונים אחד מהשני בטירוף, הרוב לא תל אביבים בכלל, אבל המקום הזה מאחד אותנו ויש בו משהו מדהים פשוט.
כי הם חושבים שהם במרכז העולם
בקלאסה
מרגישים עלק שהם ב ניו-יורק
בילויים של לקפוץ מבר לבר (קורונה יכולה לשנות את החוקים)
מלא מסעדות ובילויים והופעות
עיר ללא הפסקה
הרבה צעירים (ל-הורים שלהם יש הרבה כסף) באים לשכור דירה ב-ת"א
גם הים יכול להיות במרחק קצר
בניינים גדולים של הביוקר
מתלהבים מזה שהם פוגשים את כל המי ומי
הפקקים ובעיות חנייה זה גם חלק מהעיר
אני אישית לא מתחבר ל-ת"א
נחמד מדי פעם לבלות בה אבל לגור בה זה לא בשבילי
בקלאסה
מרגישים עלק שהם ב ניו-יורק
בילויים של לקפוץ מבר לבר (קורונה יכולה לשנות את החוקים)
מלא מסעדות ובילויים והופעות
עיר ללא הפסקה
הרבה צעירים (ל-הורים שלהם יש הרבה כסף) באים לשכור דירה ב-ת"א
גם הים יכול להיות במרחק קצר
בניינים גדולים של הביוקר
מתלהבים מזה שהם פוגשים את כל המי ומי
הפקקים ובעיות חנייה זה גם חלק מהעיר
אני אישית לא מתחבר ל-ת"א
נחמד מדי פעם לבלות בה אבל לגור בה זה לא בשבילי
^
סתם הכללות מיותרות.
סתם הכללות מיותרות.
לא הכללות,
אני עצמי גם גרתי ב-ת"א תקופה ולא אהבתי את זה
שלא לדבר כמה קשה לחנות (המון פעמים עושים סיבובים יותר משעה כדי למצוא חנייה)
העיר נתנה לי תחושה שכל 1 בשביל עצמו
אין למשל את החום והפשטות של האנשים ב-באר-שבע או אופקים
אני עצמי גם גרתי ב-ת"א תקופה ולא אהבתי את זה
שלא לדבר כמה קשה לחנות (המון פעמים עושים סיבובים יותר משעה כדי למצוא חנייה)
העיר נתנה לי תחושה שכל 1 בשביל עצמו
אין למשל את החום והפשטות של האנשים ב-באר-שבע או אופקים
אתה יכול למצוא יתרונות וחסרונות בכל מקום ובכל דבר. בחירה שלך במה להתמקד.
אגב- ניו יורק לא טובה יותר. רק אומרת.
אגב- ניו יורק לא טובה יותר. רק אומרת.
ת"א גם עיר יקרה ברמה פסיכית
שלא לדבר על לקנות בית
כל דבר יקר בצורה מפלצתית
כמו כל דבר בחיים זה כמובן עניין של חיבור אישי
שלא לדבר על לקנות בית
כל דבר יקר בצורה מפלצתית
כמו כל דבר בחיים זה כמובן עניין של חיבור אישי
לא אם אתה גר בדרום תל אביב (:
בוא נתחיל מזה שגם דרום ת"א המחירים האמירו בצורה מטורפת
(אבל כן עדיין דרום ת"א לא מתקרבת למחירים של דיזינגוף איך שלא מסתכלים על זה)
דרום ת"א יש המון הזנחה
(אבל כן עדיין דרום ת"א לא מתקרבת למחירים של דיזינגוף איך שלא מסתכלים על זה)
דרום ת"א יש המון הזנחה
מכבד את מה שאת אומרת
העיקר שאת אוהבת את ת"א
סה"כ לכל אדם צריך להיות חיבור לאיפה שהוא גר
:)
העיקר שאת אוהבת את ת"א
סה"כ לכל אדם צריך להיות חיבור לאיפה שהוא גר
:)
השאלה היא למה אנשים אוהבים לגור בישראל.
^
עם זה אני דווקא מסכימה, אהבתי חחח
תל אביב היא אולי המקום הכי טוב בישראל
אבל ישראל עצמה... בעיקר החברה כאן, משהו נורא
עם זה אני דווקא מסכימה, אהבתי חחח
תל אביב היא אולי המקום הכי טוב בישראל
אבל ישראל עצמה... בעיקר החברה כאן, משהו נורא
זו הבעיה, כשתל אביב, שלא משתווה לאף עיר מערב אירופאית אחרת זה הכי טוב שהצלחת לעשות (יענו המדינה) אתה בבעיה חמורה, כאילו, אם הכי טוב זה תל אביב, מה יגידו הנתניתים או האשדודים? מדינת עולם שלישי?
באותו הנושא: