18 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מוושג למה זה אנונימי אז תתעלמו
אנונימית
שמעי את כן יכולה לבקש ממנה אבל בואי אם פסלת אותי על פי מוצאו, אומר עליך הרבה כבן אדם
פשוט תגידי לה שאת רוצה לתת לזה צ'אנס ושתכיר לך אותו
נ.ב אל תשפטי אנשים ותכלילי אף פעם לפי הדת, לא משנה כמה אנשים מאותו דת פגשת זה לא מראה שום דבר על כול הקהילה
שואל השאלה:
צנחן
לא פסלתי בגלל העדה אלא כי לרוב המראה שלהם לא מושך אותי
הוא פשוט נראה גם טיפה אשכנזי כזה
כנראה בגלל זה
אנונימית
"המראה שלהם"
מי זה שלהם? התימנים? את מכלילה אותם וזה ממש גזעני...
^ בסדר אבל הרי שמעת תימני ופתאום חשבת "אה הוא מכוער, אה הוא ככה וככה" אז די פסלת על סמך העדה. ומה שאמרת לא ממש קשור יש גם אשכנזים ורוסים שחורים, אני אשכנזי ואני קצת רחוק מלהיות לבן
שואל השאלה:
הם בדרך כלל שחומים ונמוכים מה את רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אין אשכנזים שחורים, הם כנראה מעורבים
אנונימית
שלא תכלילי אותם^^
^ אני רוסי רק שתביני
העדה לא בהכרח משפיעה על המראה
שואל השאלה:
ואתה בהיר-מוקה חמוד
אתה לא שחום
אנונימית
^ כנראה שלא ראית רוסים בחיים שלך
שואל השאלה:
רוסים 99% מהמקרים בהירים, לא בהכרח לבנים.
אתה עדיין נחשב יחסית בהיר רואים בפנים
זה נקבע לפי מיקום גיאוגרפי
תימן זה איזור חם אז הרוב המוחלט שחומים
אנונימית
לרוב התימנים היהודים יש פרצוף עם עיוות כזה וחוסר סימטריה וחיוך מוזר שרואים בו את כל השיניים עד הסוף.
אנונימית
אני מכירה אשכנזים שהם שחורים
היו שבטים מסוימים באירופה שהיו שחורים והם אשכנזים
לא ראית את גיל גולן הבן דוד התימני של זאוס
(חתיך אש)
לא הבנתי מה את מדברת על כולנו בגלל אחד