8 תשובות
האמת שאני לא בטוחה, אני חושבת שאו זה עניין של כפרה עצמית, כלומר אנחנו סוג של "מענים" את עצמנו בשביל להראות שאנחנו באמת מתחרטים על מה שעשינו, או שזה עניין טהרה, ומן כזה ניקוי רעלים של הגוף בשביל להתחיל את השנה מחדש
אנונימית
כדי לענות את הנפש ביום הזה בשביל הכפרה
ובשביל להתנתק מכל הדברים החומריים שהאדם צריך ומכל התאוות גם אוכל למרות שזה דבר בסיסי זה הקטע.
להתנתק מהכל ורק לשים דגש על הנשמה ועל הרוחניות ויש גם קטע להדמות למלאכים שלא אוכלים ולא שותים ובגלל זה יש אנשים שנוהגים ללבוש לבן.
הוא החליט שאסור לאכול... אי אפשר לבקש ממנו סליחה תוך כדי להתעלם ממה שהוא אמר נכון?
להדמות למלאכים
שאלה טובהה
צריך להתענות ביום הזה, זה מה שהם מאמינים שאלוהים אמר.
זה טקס לקרב אותך לאלוהים, אבל אני מסכימה איתך כי זה כל כך לא הגיוני
בואי לפרטי אני יסביר לך