14 תשובות
כי אנשים לא רוצים לדעת מה הם שאלו
חוץ מזה יש אנשים שמכירים אותם כבר
עזבי אותי הם גם בטח מזמינים סלט במסעדות ולא המבורגר
שואל השאלה:
אומיגד שאלות מאנונימי לא נספרות?!?
שואל השאלה:
^גבר גבר
בדוק אוכלים ערגליות תות
חחח גם אני לא מבין, אני שואל הכל מגלויי, אף אחד לא מכיר אותי פה מה הכפת לי
^^^^
אם את לוחצת על כפתור האנונימי שאת עושה את השאלה זה כן יספר לך, אבל אם את הולכת לקטגורית השאלות שלך ואז את עושה אנונימי היא מתנתקת ממש ממך, כיאלו את לא שאלת אותה.
I:
אף אחד לא לוקח אותי ברצינות בגלל הגיל שלי
שואל השאלה:
^אחותי אני לוקחת אותך ברצינות יש לך 69 נקודות אמינות
משתמשים באתר אולי לא מכירים אותי באופן אישי אבל כן מכירים אותי פה בתור משתמש, ויש שאלות שאני לא רוצה שמשתמשים פה יידעו שנשאלו על ידי, מטעמי פרטיות.
אנונימי
כי יש משתמשים מוכרים
כל פעם יש לי סיבה אחרת
לפרט לך כל אחת?
מצטרפת לשאלה, זה מיותר וזה בדיוק מה שאני חושבת חח
בגלל זה התחלתי לשאול לא מאנונימי בזמן האחרון
כשאני שואלת זה ממש אישי סביר להניח
הרוב לא רוצים שהשאלות יספרו להם בקיר,
או שפשוט מאד לא רוצים שידעו שזה הם.
I:
יש כאלה שהם מהבית ספר או משהו כזה וזה פאדיחות ולא רוצים שידעו שזה הם אז עושים מאנונימי וגם אם.. מה זה אמור לעניין אותך זה מאותם סיבות שאת עושה את זה

סליחה על היציאה אני קצת עצבנית