12 תשובות
לא מבינה בגשר אבל זה לפי מה שהרופא אמר לך
לפי מה שאני יודעת אסור לאכול בהתחלה דברים קשים, אבל נראלי זה רק לשבוע הראשון או משהו
כדי שלא ידבק לך לגשר ויוציא לך קוביות ממנו
לא יקרה כלום מקסימום ייתקע לך צחצחי טוב וזהו
אחרי חצי שנה את תאכלי הכל בלי לשים לב
אמ..לא יקרה כלום, גם לי יש גשר ואכלתי טופי כמה פעמים, וזה לא שאסור, פשוט פחות מומלץ וכדאי להפחית כמה שאפשר. הבעיה בטופי זה שהוא יכול להדבק לגשר ואז זה נורא קשה להוציא אותו אחר כך..
לא קורה כלום אני אוהבת כל דבר למרות שאסור, מקסימום תתנתק לך קוביה ואז תלכי לרופא שידביק לך שוב.
זה לא ביג דיל
אוכלת*
לא יודעת כשהיה לי גשר אכלתי מסטיקים מדי פעם ולא קרה כלום אבל כן יכול לקרות אז תזהרי
ד
לדעתי זה תלוי בסוג הגשר אבל אני לא בטוחה.. הרופא אמר לך רשימת אוכל שאסור בשבוע הראשון או בכללי? כי לי אישית אין גשר אבל לחברות שלי יש ואסור להן לאכול טופי, חמצוצים גומי וכל הדברים הדביקים האלה כי זה נדבק לגשר וזה יכול להוציא את הקובייה.. אז תבדקי עם הרופא שלך. אני לא יכולה להגיד לך ב100 אחוז שאני חושבת שזה רע, אני לא שיננית
תתעלמי מה ד' למעלה, נלחץ לי ואין לי שמץ אין מוחקים כאן
בכללי הסיכונים הם שזה יוציא קובייה וכזה.. פשוט תנסי כמה שפחות ותזהרי עם זה ועדיף שכמעט ולא לאכול דברים דביקים
לא קרה לך כלום אבל עדיף שלא כי זה נתקע בגשר לפעמים ואז סיוט להוציא