10 תשובות
יגדל לך עץ טופי בבטן כמובן
עששת
כאבי שיניים.
תשמיני?
אוי לא למה?
סתם זה ממכר אני יודעת...
ולא נראה לי שיהיה כלום חוץ מכאב בטן
סתם זה ממכר אני יודעת...
ולא נראה לי שיהיה כלום חוץ מכאב בטן
איך הצלחת?
כנראה כלום אבל כדאי לא תעשי את זה שוב כי זה יכול לפגוע בתווך הארוך
כנראה כלום אבל כדאי לא תעשי את זה שוב כי זה יכול לפגוע בתווך הארוך
קקי מטופי
שתדעי לך שטופי זה הרעל הכי גדול שקיים! זה סוכר נטו!!!!!!!!!
לא בריא בעליל אל תעשי את זה יותר לא מומלץ :(
לא בריא בעליל אל תעשי את זה יותר לא מומלץ :(
תהפכי לטופי חחח סתם
אנונימית
מה יש לך טופו זה לא משמין אבל יפה שאת אוהבת כי שטעמתי היה לי לא טעים וכמו גומי
אנונימית
באותו הנושא: