12 תשובות
תחסכי. בסוף יגיע היום שתרצי לקנות משהו ותגידי תודה לעצמך שחסכת.
על יציאות
שופינגג
שואל השאלה:
אני לא מתאפרת..
לא עושה לק, ואני יודעת לעשות גבות ושעווה לעצמי.
לא אוהבת תכשיטים
אוף אני ילדה מוזרה
אנונימית
החיים שלכן ממש טובים אם אתן שואלות על מה לבזבז כסף.


תשקיעו כדי שיבנו ערים יפהיפיות ורחובות מהממים. ואז יהיה שווה לחיות.

עדיף מדינה חדשה (בהנחה ויש לכן מספיק כסף).

ותתרמו לארגונים חדשים שאתן מזדהות איתם(לא כאלה שיבטיחו שיקרה לכן משהו טוב אם תתרמו להם).
אנונימית
את לא מוזרה, את ממש נורמלית
אני גם לא מוציאה הרבה כסף
כשאני כן מוציאה זה ביציאות עם חברים לקנות אוכל או שתייה
או אם יש משהו שאני נורא רוצה וההורים לא מסכימים לקנות לי אז אני קונה לעצמי
שזה קצת אבסורד כי גם לא מסכימים לי לעבוד אז אין לי הכנסה
תביאי לי אותו. יש כ"כ הרבה נשים וילדות עניות רצח בעולם. שחולמות שיהיה להן כסף.

איזה מפונקות אתן. זה גורם לי לעצבים.
אנונימית
למה מפונקות? כמעט כל אדם שיש לו כסף עבד קשה כדי להרוויח אותו.
היא הרוויחה את הכסף שלה בעבודה קשה? זו זכותה להוציא או לא להוציא אותו על מה שמתחשק לה, מבלי שיקראו לה מפונקת.
חוץ מכל מה שכתבת... אני מוציאה כסף גם על אוכל, מתנות,יציאות עם חברות לכל מיני מקומות..
בגדים, מייקאפ, דברים של ציור פיסול ובולדיט של התחביבים שלי, אוכל, יציאות עם חברים, בולשיט מאליאקספרס לחדר, רישיון לימודים בחול, טיולים, סקין קאר, בשמים וטיפוח
חוסכת כרגע למצלמה ודירה לבד כנראה
או על אוכל או על גינסים
אז תביאי לי אותו