9 תשובות
יותר זמן לעצמך?
אין מי שיבגוד בך
אין חברים צבועים למרות שיש כאלה שלא
אין מי שיפגע בך
אין מי שיציק לך
אנונימית
אממ אין, מנסיון...... חחח
אין ממה להתאכזב
את יותר קרובה להיות סאסקה
אין מי שישחק בך ינצל אותך ויעזוב אותך כי הוא לא צריך אותך יותר
אנונימית
באותו הנושא: