22 תשובות
שואל השאלה:
כאילו יש אשכרה חוק בכנסת שאומר שלחרדים נותנים קצבה של 2000 שח?
כאילו יש אשכרה חוק בכנסת שאומר שלחרדים נותנים קצבה של 2000 שח?
וגם חוק הפטור מצבא על רקע דתי.
אברך מקבל 360 ש"ח בחודש מהמדינה.
אנונימי
אגב, יש הרבה אברכים שלא מוכנים לקבל כסף כלל מהמדינה
ורוב החרדים בכלל לא אברכים (כמו כל המשפחה שלי)
ורוב החרדים בכלל לא אברכים (כמו כל המשפחה שלי)
אנונימי
פטור מצבא - מימי בן גוריון
המדינה הגיעה למסקנה שיש לה תועלת גדולה מזה שהם לא יעשו צבא(בני ישיבות).
המדינה הגיעה למסקנה שיש לה תועלת גדולה מזה שהם לא יעשו צבא(בני ישיבות).
אנונימי
אין לצבא מה לעשות איתם ואיך להנגיש לכולם את הצבא. אולי במקום לכפות על כולם שירות שלא באמת מועיל אלא רק לשם השיוויון, נעבור לצבא מקצועי,יעיל וחסכוני עם מערך מילואים אזרחי.
לא רק זה, יש גם את הערך הלאומי (שהוא חשוב יותר למדינה).
ואת הערך שהדתיים מאמינים בו - אבל אי אפשר להתייחס לזה בתור נתון
ואת הערך שהדתיים מאמינים בו - אבל אי אפשר להתייחס לזה בתור נתון
אנונימי
שואל השאלה:
rock star, וזה ככה גם בתקציב החדש שהעבירו?
rock star, וזה ככה גם בתקציב החדש שהעבירו?
שואל השאלה:
^^^אתה יכול לפרט יותר?
^^^אתה יכול לפרט יותר?
בנוגע לערך הלאומי, או לתקציב?
אנונימי
שואל השאלה:
האמת התכוונתי לקטע של ההתגייסות לצבא
סליחה שאני חופרת על זה אני פשוט רוצה לדעת מה אני אומרת כשאני מדברת על פוליטיקה ולא סתם לבלבל בשכל על עובדות לא מוצקות
האמת התכוונתי לקטע של ההתגייסות לצבא
סליחה שאני חופרת על זה אני פשוט רוצה לדעת מה אני אומרת כשאני מדברת על פוליטיקה ולא סתם לבלבל בשכל על עובדות לא מוצקות
עיוני ובריכה מתה
אברך מקבל גג 500 שקל מהמדינה כל השאר זה תורמים מחול.
המדינה לא מחלקת כסף לחרדים סתם ככה לכיף שלה..
יש קצבאות שמגיעות לכל מיני אנשים לפי קריטריונים שונים, מי שעומד בהם יכול לקחת אותן מי שלא לא זה הכל.
אברך מקבל גג 500 שקל מהמדינה כל השאר זה תורמים מחול.
המדינה לא מחלקת כסף לחרדים סתם ככה לכיף שלה..
יש קצבאות שמגיעות לכל מיני אנשים לפי קריטריונים שונים, מי שעומד בהם יכול לקחת אותן מי שלא לא זה הכל.
אנונימית
תראי פשוט את הסרטון הזה
קישורים מצורפים:
אנונימי
וגם רוב הגברים החרדים מחזיקים מעמד בתור אברכים גג חמש שנים ואז יוצאים לעבוד
אנונימית
קישורים מצורפים:
אנונימי
דווקא אברכים שאני מכיר, עובדים חצי יום וחצי יום לומדים
הם מקבלים כ170 ש"ח מהמדינה
הם מקבלים כ170 ש"ח מהמדינה
אנונימי
נו סבבה אנונימי אתה רק מחזק אותי.. רשום שם הרבה פחות מ500 שח.
אמרתי גג 500 כי לא ידעתי כמה הם מקבלים אבל ידעתי שזה לא הרבה
אמרתי גג 500 כי לא ידעתי כמה הם מקבלים אבל ידעתי שזה לא הרבה
אנונימית
הרבה לומדים הוראה וכו'
אנונימי
^^קצבאות לא גדולות
ועוד, שהחרדים משלמים מיסים כמו כל אזרח אחר - ומגיע שחלק מהתקציב (במציאות - תקציב מזערי - מגיע להם הרבה יותר) ינותב אליהם.
ועוד, שהחרדים משלמים מיסים כמו כל אזרח אחר - ומגיע שחלק מהתקציב (במציאות - תקציב מזערי - מגיע להם הרבה יותר) ינותב אליהם.
אנונימי
כל הדיבור זה על זה שאברך (אדם שיושב מבוקר ועד ערב ולומד תורה) מקבל קצבה 2000 שקל מהמדינה. זהו.
כי החרדים מקבלים קיצבאות, ואלו ממומנות מכסף של מיסים.
באותו הנושא: