התחברות הרשמה

איך אתןם אוכליםות קרמבו? מהביסקוויט או מהקצפת?

16 בנובמבר 2021, 20:06
קרמבוקצפתביסקוויטים    
8 תשובות
מהניילון
אנונימי
מהקצפת
ס
סתם ילדה חסרת טאקט
רק את הביסקוויט
ב
בלאפפ
רק את הביסקוויט..
במבה 4
קצפת
D
Daniiik
קצפת דהה
י
ילדת סטיפסֹ
מהרצפה..
{
{Dagan}
מהקצפת
ש
שוויון בין חתולים לכלבים
באותו הנושא:
קרמבו, להתחיל לאכול מהלמעלה או מהביסקוויט..?
הייתם אוכלים עכשיו קרמבו?
מה אתם אוכלים קודם בקרמבו, את הקצפת, או את הביסקוויט?
מה אתם אוכלים קודם את העוגיה ואז את הקרמבו או את הקרמבו ואז העוגיה?
לאכול את הקרמבו מהביסקוויט או מלמעלה?
מבחן אנושיות קרמבו מהלמעלה או מהביסקוויט מערבבים מילקי או לא?
מאיזה צד אתם אוכלים את הקרמבו מהביסקוויט או מהווניל?
נכון אוכלים קרמבו מהביסקוויט ולא מהקצפת?
מה אתם יותר אוהבים בקרמבו? הקצפת או הביסקוויט
אתם אוכלים קרמבו מלמעלה או מלמטה?
איך אתם אוכלים קרמבו?