26 תשובות
זה בסדר
כל אחת והגוף שלה- הבחירה שלה
יש לאנשים דעות שונות לא בהכרח חייבים לחשוב אותו דבר הפלה בעיניי זה לא רצח ולריב עם אנשים שחושבים שכן זה ביזבוז של זמן
מכחישים כדי להרגיש בנוח עם זה
יש כמה לא דתיים שאומרים את זה
לדעתי כל אחת זו בחירה שלה כי מן הסתם זה הגוף שלה ולא של אף אחד אחר
שואל השאלה:
^^^^אני מסכימה שזה בחירה, גם בחירה של אדם נרקומן ליפול לסמים ולהפוך לנרקומן. זה לא אומר שזה בסדר וצריך להיתעצבן כשאומרים את האמת על הנושא.
אנונימית
לא רק הם
שואל השאלה:
404 אני מסכימה אבל תסכים איתי שזבובים חיות ועצים זה לא תינוק, בן אדם מעל הכלל!
אנונימית
הטענה הרווחת כיום שאומרת שהפלה היא לא רצח היא טענה מסכנה ועלובה, שמביאים לה כל מיני תירוצים שלכל אישה יש זכות על הגוף שלה ועוד שלל שטויות פרוגרסיביות. פשוט מזעזע בעיניי שנותנים לגיטימציה לרציחת תינוקות. למזלנו יש גם חילוניים שפויים שמודעים לעוול המוסרי שבהפלות.
אני חילוניה ואני מחזיקה בעמדה שהפלה זה רצח. אין צורך להכחיש את העובדות, כי נעשה שם טביחה אכזרית חסרת רחמים בדם קר של עובר חף מפשע.

הסיבה שרק דתיים אומרים את זה, זה בגלל שהרגילו אותנו (החילוניים) לתמוך ברצח זה. אך אני שמה לזה קץ ולא אתמוך יותר בכך.

הם אכן מכחישים בשביל להמשיך להפיל, הם מודעים לכך שמדובר בטביחה אכזרית חסרת רחמים בדם קר של עובר חף מפשע, אבל הם עדיין מכחישים בשביל להימנע מלהתמודד עם האחריות או מהאתיקה של מעשיהם. הם לא באמת חושבים שזה בסדר, אבל הם עדיין מבצעים זאת.
שואל השאלה:
404
"ביום ה־40 ליצירת העובר נזרקת בו נשמה, וביום זה מסתיימת 'יצירת העובר'.

יכולה להביאי עוד מליון הוכחות אם רק תבקש ותגיד, מיום ה40 זה אדם לכל דבר יש נשמה והוא חש כאב יש דופק ועוד מליון דברים שגורמים לו להיות ממש אדם קטנטן פשוט.
אנונימית
שואל השאלה:
^חחח 40 יום זה חודש פלוס עשרה ימים
לא מאמינה בנשמות זה מסביר למה זה לא אדם בשבילך.
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמו שנרקומן יעשה מסמים כנורמאלי ויכעס על "סחים"= נקיים.
כמו שגנב יתעצבן על אדם לא גנב וישר
זה כמו ששקרן יכעס על לא משקרים כנים ואמיתיים
ככה אני רואה את אלה שבעד הפלות ויוצאים על אלה שאומרים שהפלה היא רצח.

הפלה זה רצח זאת האמת לא משנה אם הגוף שלך או לא אם התינוק שלך או לא אם הגבר שלך או לא זה לא משנה הפלה שווה רצח זאת עובדה מוכחת!
אנונימית
^^ אין צורך להוכחה מהדת. כבר בשבוע השישי (בסביבות ה־40 יום להיריון) נמצא דופק וקשרים חשמליים במוח.
שואל השאלה:
^שאלת רופא מה הוא אומר על זה? שאלת רופא ממתי יש דופק? ממתי הוא חש כאב? ממתי יש זרמים חשמליים? ממתי הוא נחשב כאדם! שאלת??? כי התורה- הדת לא נוגדת את הרפואה.
אנונימית
אני לא חושבת שהפלה זה רצח אני פשוט חושבת שזה לא בסדר ושלא צריך לעשות את זה, אבל אם מישהי שאני מכירה תעשה הפלה אני לא התחיל לרדת עליה ואמר לה שזה רצח כי זה הגוף שלה ויכוח להיות שהיא לא מוכנה לעבור הריון
^^זה פשוט עצוב..
שואל השאלה:
^^^זה שהוא לא יכול לחיות לבד לא אומר שהוא לא בן אדם! גם תינוק מולד לא יכול לחיות בלי טיפול גם יש נכים וזקנים שלא יכולים לחיות בלי עזרה זה לא עושה אותם בובות את יודעת. זה תינוק בתור הרחם ברור שהוא צריך את האם בשביל לשרוד אבל זה לא עושה אותו משעווה בגלל זה! אם אדם מבוגר מתנתק ממכשרים בגלל קרוביו אז קרוביו רוצחים! זה אסור בישראל כי זה רצח!!
אנונימית
^^ כי הטיעון שלך ללמה עובר הוא לא אדם מופרך מניה וביה.
שואל השאלה:
^^^זה שאת לא רוצה לא עושה את זה לא רצח זה מה שאני מנסה להסביר זה שיש זכות ויכולת של האישה או של אותו נכה אוקיי זה לא אומר שזה בסדר!
זה אסור בישראל תבדקי.
אנונימית
שואל השאלה:
^אם את חושבת שלנתק ממכונה זה בסדר או לרצוח תינוק בבטן זה בסדר כי הוא בבטן וכי בלי טיפול הוא לא ישרוד זה אומר הרבה על המוסר שלך.
אנונימית
שואל השאלה:
^הבעיה שההחלטה הזאת לא בידהם אלה בידי אלוקים.
רק ברגע שהוא יחליט האדם ימות אלה אם כן האדם התאבד ואין צורך להסביר כמה זה לא בסדר
כנל על הריון ולידה
רק אלוקים יחליט מי נקלטה עם מי מתי ובאיזה גיל ואין שום זכות לרצוח רק כי לא מתאים.
אנונימית
שואל השאלה:
^^בסדר גמור את יכולה לא להאמין זה חייך אבל זה לא עושה את זה בסדר כי את כזאת זה מה שאני מסבירה מלחתחילה. זה שיש אנשים שעושים את זה ותומכים בזה לא עושה את זה בסדר בסופו של יום כולנו יודעים מה טוב ומה לא טוב לרצוח ולהפיל זה לא טוב! זה שעושים את זה אנשים לא הופך את זה לטוב.
אנונימית
שואל השאלה:
מה הסיכוי שמישהי תיקלט באונס? יש יותר סיכוי שכולנו נזכה בלוטו! זה אחד למילארד אפילו לא מליון אל תביאו סיפורים קיצוניים מהאגדות.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בסדר אם אני מאמינה בדת?
סליחה באמת! אשתדל מעכשיו לא להאמין חח
רשמתי ממקודם שגם הרפואה אומרת שאדם זה מ40 יום ומעלה.. את מוזמנת לשאול רופאים ואחיות
כמו שכבר הסברתי זה כמו שבוגדן יתעצבן על נאמנים. בוגדן צריך להבין שהוא לא בסדר אפילו אם הוא כזה.
אנונימית
שואל השאלה:
לא צעקתי שום דעה רק מסבירה שזה שיש הפלות וזה שזה מותר וחוקי וזכותה של האישה לא עושה את זה בסדר קורה המון? הטרדה מינית קוראת המון אונס וכתוצאה ממנו הריון לא קורה המון מוזמנת לבדוק.
אנונימית
לא רק דתיים
אני אתאיסטית והפלה זה רצח.
אנונימית