6 תשובות
למה את מתכוונת בלבזבז את הכישרון?
שואל השאלה:
לעשות משהו שלא מנצל את הכישרון שלך. נגיד מישהו שיודע לצייר אבל הוא הלך ללמוד משהו שלא קשור בכלל לציור למשל תכנות
במקרה שלי מדובר על כתיבה
לעשות משהו שלא מנצל את הכישרון שלך. נגיד מישהו שיודע לצייר אבל הוא הלך ללמוד משהו שלא קשור בכלל לציור למשל תכנות
במקרה שלי מדובר על כתיבה
אנונימית
אה. לא תמיד צריכים לנצל אותו, את יכולה לשמור על זה בתור תחביב אם יש לך עוד דברים שאת רוצה לעשות/טובה בהם
שואל השאלה:
אבל אני הכי טובה בכתיבה ואני מפחדת שבגיל 90 אני אתחרט שלא ניצלתי את זה שאני טובה
אבל אני הכי טובה בכתיבה ואני מפחדת שבגיל 90 אני אתחרט שלא ניצלתי את זה שאני טובה
אנונימית
למה את מתכוונת בניצול כתיבה? לכתוב ספרים/שירים ולפרסם אותם?
שואל השאלה:
כן הקטע של הפרסום
כן הקטע של הפרסום
אנונימית
באותו הנושא: